BadBuzz Bot I Sever v4 - نرم افزار ساخت بوت سرور به نام خودتان
nimbuzzkadeh nimbuzzkadeh

 

روبات های بسیار زیادی مانند ربات های جوکر ، جملات زیبا و... وجود دارد این نرم افزار که توسطBadBuzz طراحی شده است. برای ساخت یه بوت همه کاره برای استفاده در د لیست است.

این روبات امکانات بسیار زیاد و فوق العاده ای دارد . مانند جوک،جملات عشقی،ارسال عکس،فیلم ، دیدن افراد یک روم بدون ورود به روم مورد نظر ، فروشگاه و... که شما میتوانید به سلیقه خود هر کدام از این امکانات را که مایل بودید به بوت اضافه کنید.

این بوت قابلیت اد خودکار نیز دارد. یعنی شما میتوانید ربات خود را در نیمباز نیز معروف کنید تا دیگران هم استفاده کنند. از این نرم افزار بهتر است بر روی V P S  استفاده کنید؛ زیرا پس از بستن نرم افزار بوت هم افلاین خواهد شد.

همچنین شما میتوانید Status ربات را هم تغییر دهید این نرم افزار دارای یک تایمر میباشد که شمتوانید آن را تنظیم کنید تا هر چند ثانیه پیام status بوت تغییر کند یعنی میتوانید چند پیام برای بوت قرار دهید.

این بوت امکانات بسیار زیاد دیگری نیز دارد که پس از دانلود میتوانید مشاهد کتید. این نرم افزار را به صورت رایگان از نیمی موب دریافت کنید.

» در این نسخه بسیاری از مشکلات نسخه قبلی برطرف شده است همچنین در این نسخه گوگل سرچر نیز افزود شده است که کاربران میتوانند کلمه ی مورد نظر خود را با استفاده از بوت در گوگل جستجو کنند .

در این نسخه مشکل User Searcher برطرف شده است و همچنین قابلیت پیدا کردن ریسورس افرادی که در یک روم هستند نیز اضافه شده است.

مهم ترین تغییری که در این نخسه به وجود آمده است قابلیت ذخیره کردن اطلاعات شما است یعنی اگر شما نرم افزار را ببندید و بار دیگر باز کنید اطلاعات شما از بین نمی رود .

در این نسخه هم Add Flood و Dc کردن یک شخص هم اضافه شده است که میتوانید آیدی فلود های خود را در نرم افزار قرار دهید و اد لیست بوت با استفاده از این امکان میتوانند یک شخص را اد فلود و دیسی کنند.

این بوت سرور را حتی میتوانید از راه دور در Pv کنترل کنید زیرا بوت دارای ریموتر میباشد میتوانید آیدی کسانی را که میخواهید بوت از آن ها دستور بگیرد در نرم افزار قرار دهید و به راحتی بوت را کنترل کنید تمامی دستورات ریموتر را میتوانید در نرم افزار ، در قسمت Help مشاهده کنید.

 

 

دانلود با لينک مستقيم  |  لينک کمکي

رمز فايل فشرده: www.nimimob.blogfa.com

حجم فايل: 170 کيلو بايت

لينک اسکن نرم افزار با 22 آنتي ويروس برتر

منبع: نيمي موب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: